Warunki i postanowienia » Sereni Capelli Polska

WARUNKI I POSTANOWIENIA

  1. Postanowienia wstępne

Niniejsze Warunki i postanowienia biznesowe określają relacje między naszą firmą, SC Sereni Capelli SRL, jako sprzedawcą i operatorem sklepu internetowego o adresie internetowym www.serenicapelli.pl, a Państwem, naszym klientem, który zawiera z nami umowę kupna.
Stosujemy jednolite podejście do wszystkich naszych klientów i oferujemy im takie same korzyści, niezależnie od tego, czy są konsumentami. W związku z tym zasady określone w niniejszych Warunkach i postanowieniach są ważne dla wszystkich naszych klientów.

Niniejsze Warunki i postanowienia obejmują, przede wszystkim, zakup produktów w naszym sklepie internetowym. Obowiązują również przy zakupie produktów za pośrednictwem linii telefonicznej dla klientów lub w jednym z naszych sklepów partnerskich.

  1. Zawarcie porozumienia kupna

Porozumienie kupna możecie zawrzeć z nami zdalnie, za pośrednictwem sklepu internetowego lub linii telefonicznej dla klientów lub osobiście, odwiedzając jeden z naszych sklepów partnerskich lub platform partnerskich.
W przypadku porozumienia kupna zawartego na odległość, zamówienie – złożone poprzez przesłanie zamówienia przez stronę internetową www.serenicapelli.pl lub przez linię telefoniczną dla klientów – stanowi projekt porozumienia. Zamówienie będzie ważne przez okres 7 dni, a jego otrzymanie potwierdzimy mailowo. W efekcie porozumienie kupna zostanie zawarte w chwili zaakceptowania przez nas projektu porozumienia, w postaci dostawy zamówionych produktów. Poinformujemy Państwa mailem o wysyłce produktów.

Towar dostarczamy tylko w regularnych ilościach do konsumpcji domowej. W niektórych przypadkach (szczególnie w przypadku promocji lub wyprzedaży) zastrzegamy sobie prawo do ustalenia maksymalnej ilości, jaką możemy dostarczyć.

  1. Wycofanie bez powodu

Przysługuje Państwu ustawowe prawo do odstąpienia od porozumienia zawartego internetowo lub telefonicznie, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dostarczenia produktów. W naszej firmie każdy kupujący ma prawo odstąpić od porozumienia kupna bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dostarczenia towaru. Zasada dotyczy również zakupów dokonywanych w naszych fizycznych sklepach partnerskich lub na platformach partnerskich.

Aby skorzystać z tego prawa, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od porozumienia kupna w powyższym terminie. W związku z tym możecie Państwo skontaktować się z nami pod adresem contact@serenicapelli.es
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Państwu koszty zakupu nieużywanych produktów. W przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru, koszty zwrotu ponosi nasza firma.

  1. Konieczne jest niezwłoczne wysłanie towaru, nie później niż 5 dni od dnia odstąpienia, pod adres _______ lub dostarczenie towaru osobiście do naszego sklepu.
  2. Proszę pamiętać, że ponosicie Państwo odpowiedzialność za jakiekolwiek zmniejszenie wartości produktów, będące konsekwencją obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do zapoznania się z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością produktu (np., jeśli używacie produkt, mimo że już został sprawdzony). Jednocześnie informujemy, że nie przysługuje Państwo prawo odstąpienia od porozumienia w przypadku produktów wykonanych według Państwa wymagań lub produktów na zamówienie (np. opakowania z grawerem na zamówienie), a także otwartych i używanych, których nie można zwracać ze względów higienicznych (np. jeśli produkt został otwarty i został wykorzystany preparat kosmetyczny, która ma bezpośredni kontakt ze skórą).
  3. Reklamacje

Jeżeli produkty zostaną uszkodzone w trakcie dostawy, możemy uzgodnić kompensatę w formie kupona. Macie Państwo również prawo do żądania usunięcia wady w formie wymiany. W przypadku, gdy usunięcie wady jest dla nas niemożliwe lub niewykonalne, macie Państwo prawo żądać obniżenia ceny zakupu, a jeśli wada jest istotna, możecie Państwo również odstąpić od porozumienia kupna.

Produkty zostaną uznane za wadliwe, zwłaszcza jeśli nie mają zwykłych lub przedstawionych właściwości, nie służą celowi, nie spełniają wymogów prawnych lub nie zostały dostarczone w uzgodnionej ilości. Należy pamiętać, że zwiększona wrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczone produkty nie mogą być uważane za wady produktu. Również braki dotyczące prezentów i innych darmowych produktów, które zapewniamy poza zamówieniem, nie mogą być uznane jako wady. Zdjęcia produktów w naszym sklepie mają jedynie charakter poglądowy i nie stanowią obowiązkowej prezentacji właściwości towaru (np. opakowanie może się różnić ze względu na zmianę wprowadzoną przez producenta).

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące reklamacji pod adresem contact@serenicapelli.es. Reklamowane produkty prosimy przesyłać na podany wyżej adres.

O przebiegu reklamacji, w szczególności o jej przyjęciu, akceptacji lub odrzuceniu będziemy informować drogą mailową lub SMS-em. Możemy również kontaktować się z Państwem telefonicznie.
Niezwłocznie podejmiemy decyzję w sprawie reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji, w tym usunięcia wady, trwa zwykle od jednego dnia do 30 dni. W przeciwnym razie przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od porozumienia kupna. Jesteście Państwo zobowiązani do udzielenia nam niezbędnej pomocy w dotrzymaniu powyższego terminu.

  1. Sposób płatności i dostawa: Możecie Państwo wybrać formę płatności i dostawy spośród oferowanych przez nas opcji. Przed wysłaniem zamówienia poinformujemy o wybranej metodzie płatności i związanych z nią kosztami.

Obecnie akceptujemy płatność przy odbiorze oraz płatność online kartą za pośrednictwem serwisu euplatesc.ro.

Zastrzegamy sobie prawo do zapewnienia bezpłatnej dostawy produktów w określonych przypadkach.

  1. 6. Różne: Naszym klientom oferujemy różne rabaty, upominki i inne kupony. Ich stosowanie kierowane jest pewnymi zasadami, które zostaną przekazane klientowi indywidualnie, dla każdej sytuacji. O ile nie określono inaczej, każdy kupon rabatowy lub podarunkowy można wykorzystać tylko raz i tylko jeden kupon tego samego typu może być wykorzystany w ramach jednego zamówienia. O ile nie określono inaczej, rabatów nie można łączyć. Jeżeli wartość bonu podarunkowego przekroczy wartość zakupu, różnica nie zostanie przeniesiona na nowy bon, a niewykorzystana kwota nie zostanie zwrócona.

W związku z dokonanym zakupem, istnieje możliwość otrzymania kwestionariusza oceny od strony trzeciej. Możecie Państwo podzielić się doświadczeniem dotyczących zakupu i produktów z innymi. Będzie nam bardzo miło, jeśli zgodzicie się na wypełnienie ankiety.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.

Privacy Settings saved!
Ustawienia prywatności

Kiedy odwiedzasz jakąkolwiek stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje z Twojej przeglądarki, zwłaszcza w postaci plików cookie. Tutaj możesz kontrolować swoje osobiste usługi cookie.

Estas cookies son necesarias para el funcionamiento de la pagina web y para que no se puedan apagar nuestros sistemas.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services